Emprendre En Temps De Crisi

NOMBRE DEL ARCHIVO
Emprendre En Temps De Crisi.pdf
TAMAÑO DEL ARCHIVO
7,32 MB
ISBN
9788490298404

Estan preparades l'emprenedoria i les micro, petites i mitjanes empreses (MPIMES) catalanes per competir en el nou món global que basa la competitivitat en el coneixement? Ha canviat alguna cosa en el món de les MPIMES que ens faci pensar que podran articular la transformació i el futur de la nostra economia i la nostra societat? O, al contrari, ¿són una espècie social en perill d'extinció? Aquestes són algunes de les preguntes que han inspirat aquest llibre. A partir d'una recerca sobre les empreses catalanes creades en temps de crisi, aquest llibre analitza els determinants i els resultats de l'emprenedoria innovadora i el seu procés de generació de valor en xarxa. Els resultats ens confirmen bones notícies perquè, tot i la crisi, l'economia catalana amplia la seva base emprenedora innovadora, millora el seu procés de generació de valor i evoluciona cap a una xarxa de negocis. Tot un signe d'optimisme per al futur.

Encuentroelemadrid.es Emprendre En Temps De Crisi Image
DESCARGAR LEER EN LINEA
Cuida los árboles y descarga el libro de Emprendre En Temps De Crisi en formato electrónico. En encuentroelemadrid.es encontrará el libro de Emprendre En Temps De Crisi en formato PDF, así como otros buenos libros. ¡Lee Emprendre En Temps De Crisi en tu teléfono, tableta o navegador!

PDF www.researchgate.net

Isaac Lucatero quien es director del Instituto de Emprendimiento Eugenio Garza Lagüera en la Región Ciudad de México, da algunos consejos para aquellos que tienen en mente emprender a pesar de la crisis mundial derivada del COVID-19.

EMPRENDRE EN TEMPS DE CRISI. AnaIsabel Jiménez-Zarco ...

Tenaz, persistente, austero y largoplacista. Quien se anima a montar un negocio en el momento actual está más cerca del estereotipo del corredor de fondo que del malabarista de otras épocas. Para estos emprendedores, la crisis lejos de ser una barrera se convierte en una gran ventaja. Pero también tienen sus pequeñas debilidades. Te explicamos lo que debes potenciar y lo que conviene ...