Manual De Gestio D Esdeveniments: La Construccio De La Imatge De La Marca

NOMBRE DEL ARCHIVO
Manual De Gestio D Esdeveniments: La Construccio De La Imatge De La Marca.pdf
TAMAÑO DEL ARCHIVO
1,79 MB
ISBN
9788497662222

En l'àmbit empresarial i de les institucions públiques, un esdeveniment és l'actuació que té per objectiu principal transmetre missatges corporatius que ajudin a configurar una imatge de marca. Les accions per aconseguir-ho poden ser des de les tradicion als reunions privades fins als espectaculars viatges d'incentius passant per la presència en fires i salons o bé pel llançament publicitari del producte.Aquestes accions, individualment o bé combinades, constitueixen avui una eina potent de comunica ció que associa uns valors a la marca, alhora que els acosta als receptors/consumidors tenint presents les seves expectatives.Aquest volum exposa tots aquells recursos, procediments i tècniques útils i necessaris per a la creació, difusió, potenciaci ó o consolidació de la imatge de marca.

Encuentroelemadrid.es Manual De Gestio D Esdeveniments: La Construccio De La Imatge De La Marca Image
DESCARGAR LEER EN LINEA
Cuida los árboles y descarga el libro de Manual De Gestio D Esdeveniments: La Construccio De La Imatge De La Marca en formato electrónico. En encuentroelemadrid.es encontrará el libro de Manual De Gestio D Esdeveniments: La Construccio De La Imatge De La Marca en formato PDF, así como otros buenos libros. ¡Lee Manual De Gestio D Esdeveniments: La Construccio De La Imatge De La Marca en tu teléfono, tableta o navegador!

Història de la dona - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

Coneix els Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la UOC, la seva oferta formativa i la seva activitat de recerca

Cercador de cursos

Organització d'esdeveniments 22 6.1.1 Objecte de l'Acte 23 ... La construcció de l'Agenda mediàtica, pública i política. 38 7.4 El Portaveu 39 ... Gestió de marca corporativa 75 9.4. El Màrqueting a la política 80 9.4.1 La planificació estratègica 81 9.5.